Ayoyo Aci

Minggu lepas En. Nazir ke Ambank Taman Tun Aminah. semasa perjalanan balik melalui Bukit Indah dia terjumpa seorang mak angkat sepasang pasangan India yang sedang naik motor. apa yang menggelikan hati, aci yang jadi penumpang tu dengan selamba kodoknya memakai helmet terbalik. cuba perhatikan betul-betul gambar di atas.

Ayo yo aci.

Kenapa jadi itu macam. rasanya aci ni tak pernah pakai helmet kot. tak pun dia saja nak buat lawak di tengahari. tak pun dia tak berapa sihat. Pandai-pandai je buat andaian. apa-apa lah aci. yang penting untuk peringatan bersama. pakailah helmet dengan cara yang betul. walaupun saya tak suka pakai helmet, tapi saya tetap pakai dengan cara yang betul. jangan salah gunakan helmet anda. utamakan keselamatan, ingtalah orang yang tersayang. pesanan khidmat masyarakat di HerneeNazir’s blog ;p

[nota malu: saya suruh En. Nazir yang update entry ni, tapi dia kata dia malu coz kawan blog ramai perempuan. pemalu rupanya suami saya. sejak bila agaknya???? ;p]

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: