Ada Orang Nak Datang Meminang



Apa??? Ada orang nak datang meminang??

Nak meminang yang mana satu?? Saya ke En. Nazir?? hehehe~

Merepek je kan saya ni.

Sabtu lepas ada butterfly yang tersesat dalam rumah kami. Elok je dia parking kat langsir saya tu. Besar pulak tu. Saya teringat kata orang tua. Kalau ada butterfly dalam rumah maknanya ada orang nak datang meminang. hehehe~

Itu semua kebetulan je kan. Orang tua dulu-dulu kan suka buat andaian macam tu.

[Nota Lapar: Perut dah lapar gila ni, sambil tunggu waktu balik En. Nazir, berduyun-duyun entry saya ;p]

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: