Keboringan

Keboringan berhujung minggu sorang diri di rumah.

Puas melayan novel saya terlelap, bangun semula sambung baca novel. Lepas tu agak boring lagi saya online pulak. En. Nazir kerja hari ni. Saya tercanguk sorang-sorang. Kalau duduk rumah, perut ni asyik rasa lapar je kan. Gemuklah si Hernee macam ni. hehehe~

Malam ni adik Umi Nawfal jiran kami, jemput kenduri di rumah dia. Saya kena tunggu En. Nazir balik barulah dapat ke rumah dia. Jadi malam ni tak payah masak ye. Kita makan kat rumah kenduri. hehehe~ Mesti Umi Nawfal dah berkampung kat Sri Mengkuang kan. hehehe~

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: