Layan Aiskrim Bersama Munirah

Lepas lunch tengahari semalam, saya dan Munirah layan makan aiskrim. Tak tahu nak melepak di mana. Kami duduk di balkoni di luar ofis. Dah macam takde tempat lain nak melepak. Bukan view cantik pun menghadap bangunan je. Tapi angin kuat, maklumlah ofis kami di tingkat 6. Tengah syok makan, baru perasan kawan seofis nampak kami di situ. Dia gelakkan kami. Ahhh. pedulikan saja yang penting aiskrim tu sedap. hehehe~

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: