Cerita Makan Buah Free

Cerita semalam, cerita makan buah free.Saya dan En. Nazir sampai lepas waktu kerja dalam 5.30pm. Tapi bila sampai durian dah habis, yang ada cuma rambutan dan manggis saja. Kami dengan rela hati menunggu stok baru sampai. Dalam pukul 6 lebih baru la durian sampai. Itu lah durian yang En. Nazir dapat. Rasanya memang sedap gila.

Ini acara membuka durian. Betul ke ayat saya tu. En. Nazir tukang buka durian untuk saya dan kawan-kawan. Saya cuma tahu makan saja. hehehehe~ Berebut-rebut mereka membuka durian.

Dah nampak durian, manggis dan rambutan bergolek-golek terbiar. Dahsyat betulkan macam tak pernah jumpa durian. Banyak juga yang saya makan. Sebelum maghrib kami balik ke rumah. Kalau diikutkan tekak ni, sampai habis durian pun tak nak berhenti makan. Apa pun makan free beramai-ramai memang syok.

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: