Jom Cat Rumah

Cerita yang di tahap basi..
Kejadian berlaku beberapa hari sebelum pindah..
balik dari kerja saya terus ke sana..
dengan rela hati nak menolong En. Nazir mengecat..

pilihan warna kami hijau..
cat jenama Nippon Paint..
lupa nama sebenar cat ni..
memang saya suka mengecat..
walaupun tak berapa mahir..
kerana saya bukan Eric Leong.. ;-p

saat mengecat lapar bukan kepalang..
Allah saja yang tahu..
saya hanya mampu luahkan di dinding..
nampak kan.. “LAPO”
itulah luahan perut saya..

alhamdulillah kami sempat siapkan malam tu..
cuma kena touch up semula..

[Nota hijau untuk Syaura puteri Umi Sufira: Kalau lah auntie tahu Syaura pakar mengecat..auntie upah je Syaura..tak pun minta pendapat Syaura..hehehehe]

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: