Hari Ini Dalam Sejarah

Hari ini dalam sejarah..

Selama hidup dah nak masuk 28 tahun..
di muka bumi Allah ni..
saya tak pernah minum air NESCAFE..
dan hari ini..oleh kerana ketiadaan Kakak Tea Lady..
maka boss minta tolong saya buatkan nescafe untuk visitor..
air yang saya memang langsung tak pernah buat..
adoiyaii..camano tu???

saya pun menghentam keromo saja lah..
asal ada rasa manis & pahit sikit..hahaha~
saya memang tak suka air nescafe..
bau pun dah buat kepala saya pusing..
ini pun masih terasa kat tekak..
harap boss tak komplen air saya..hehehe~

[Nota Oren: Nasib baiklah En. Nazir bukan penggemar nescafe..selamat makcik..hehe~]

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: