Jom Layan Choc Muffin

Tahap kebengangan belum surut lagi..
hehehehe~ saje je kan..
bukan saya sorang yang bengang..
ada lagi rupanya yg rasa apa yg saya rasa..

Dari melayan kebengangan ni..
baik saya layan makan choc muffin ni..
yummy²..hehehe~
tadi keluar makan dgn Aien n Mint..
tapau muffin sekali..hehehe~
macamana badan tak naik..
asyik keja makan je tau..

Dulu badan saya bukan mai
n payah nak naik..
sekarang senang² je naik..
masa daftar poco² kami kena timbang berat..
dan juga kena ukur tinggi..
berat saya sekarang 49kg..
yg pelik tinggi kurang 0.5cm patutnya 154cm..
tapi hari tu nurse check 153.5cm..
mana perginya 0.5cm lagi???
penting tu..kalau tak sane makin kemetot..hehe~
saya target nak cecah berat 50kg..

seumur hidup saya dah nak masuk 28 tahun..
tak pernah merasa 50kg..
kesian kan..sekarang ni la badan paling berat..
sebelum ni 44, 45, 46..tu je la..
la ni hambik ko..hehehe~
dagu dah rasa berdouble ni..
lengan pun dah kembang sikit..
gelang saya dah tak muat..
seluar 2 helai dah ketat bentat..
huhuhu~ tak kisah la yg penting sihat..

jom makan choc muffin!

post signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: