Lokasi Terakhir..


Settle beli kipas segala..
kami berdezup ke JJ Bukit Indah..
memandangkan masa macam tak mencukupi je..
sampai JJ around 5pm..
terus ke tempat yang dirancang..

nak cari bantal comel² letak kat sofa..
nak cari apa² yg patut lah..
tapi kali ni tak sempat nak beli betul²..
saya ni kalau nak beli barang agak lama membelek..
dah puas hati baru beli..cheh~

so kami sambar je apa yg sempat..
memandangkan dah nak pukul 6 lebih..
En. Nazir nak ke tempat kerja pukul 7.30pm..
terus laju je jalan..
penat bukan kepalang semalam..
saya rasa dah naik sakit kaki ni..
jalan pun dah macam itik pulang petang..huhuhu~
sampai rumah dalam pukul 7..
hujan lebat gila wehhhh..
tu yg buat saya tertido on the way balik..
hehehe~ makan hati orang sebelah tengok..hehehe~

nampaknya impian saya nak duduk rumah time cuti semalam..
sudah terkubur..hehehe~
tak pe lah yg penting saya buat benda yg berguna..hehe~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: