Azie Si Darah Manis


Minggu ni saya rasa tak sabar sangat nak tunggu hari Ahad..
kenapa?? mengapa?? sila lah baca tajuk di atas..
saya tak sabar nak menghadiri majlis kawan baik saya ni..
dah nak jadi isteri orang dah dia kan..

Azie..dia yg saya bertudung biru itu..
yang ada rama² di tepi kepala..
walaupun kaler itu termasuk di baju Mummy Dasy..
tapi bukanlah Mummy Dasy yang berdarah manis..
gilo apo? hehehe~ Ampun Mummy..

Gambar ni masa kami sama² lunch di KFC..
dah takde gambar terbaru..
saya tak sabar gak nak jumpa kawan² Ahad ni..
kawan² yang dapat datang la..
yang tak dapat datang macam Cdot..sian die..
duduk diam² kat rumah aeh..hehehe~

Lagi satu tak sabar nak jumpa Dida..
nak dengar sesi luahan perasaan dia..hehehe~
apa lah yang terbuku kat hati dia tu kan..
dah lama pendam tu sejak pindah Kuantan..
kesian dia..

cerita pasal pengantin ni akan saya update nanti..
tunggu~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: