Pelangi Petang

tak bape nak jelas pelanginye..

Semalam otw balik dari keje saya nampak ade pelangi..
terjakun jap..dah lame x tengok pelangi..
selalu nyanyi lagu Laskar Pelangi jek..hehehe~
Sempat saya stop tepi jalan semata² nak amik gmbr pelangi..
drive sorg² tak pe..tak de sape kisah..
sempat stop 3 kali..agaknye org lalu tepi mesti kata..
“Nape la bengong minah ni duk amik gambar pelangi yg jauh nun”saya punye suke la..saya minat pelangi..hehehe~
sampai ke depan umah saya kejar pelangi..
uols prasan tak..skrg kul 7pm tp cuaca masih terang..
Subhanallah..tu semua keje Allah s.w.t

penantian yg menyeksakan..

Sampai je umah saya tengok En. Nazir tgh tebongkang..
ler nape la mamat ni bleh tbongkang dpn tv lak ni..
dah penat sgt melyn dvd n dvd player yg die baru beli..
terus je saya tanye mane USB Modem saya..
haa tu die ye.. sepurnama dah tunggu baru dpt..
so mlm tadi sesi percubaan..
pas ni tak payah la saya asik nak tukar pakai hp dgn En. Nazir..
dah bleh pakai USB ni jek..
thanks byk² kat En. Nazir yg slalu beri pinjm hp 3G die tu..hehe~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: