Breakfast kat Warong Poyot

Emm..pagi tadi oleh kerana saya n En. Nazir..
coti² Mesia.. my adik Ana plan ajak b’fast roti canai..
kitorang pun gerak la ke Warong Poyot..
one of the fames warong roti canai kat kampung..
mmg dah lama saya tak datang sini..
maklum la saya ni pemalu..mane nak lepak cam ni..hehe~
Sampai sane..orang masih ramai..
nasib baik la bukan weekend..kalau tak lagi la ramai..
Mat² Saleh dari Singapore pun suke lepak sini..
slalunya kalau dorang datang..segerobolan gitu..
roti canai dia memang best..
plus byk pilihan lain..cam soto..mee kari..
nasi ambeng..nasi lemak..kuih muih..
Kitorang order roti tampal telur goyang sorang satu..
En. Nazir nak tambah lagi roti kosong plak..
tengah² makan rasa cam tak cukup..
saya n Ana share mee hoon soto..
kuat makan sungguh..anak sapa la ni..
sungguh tak berdisiplin adikku ini dengan diet dia..
Siap makan terus balik n tapaw kan mak n Aip kat rumah..
(mak saya sakit gigi tak dapat join..)
Pas ni nak pergi ziarah jiran meninggal dunia..

Hancus ler diet Cik Ana..
En. Nazir asyik menjamu..

Pinggan saya!

The Second Round.. Soto plak..sedap gile..

On The Way..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: