Layan gedik santai

Mase kat Senibong ari tu sempat menggedik santai berdua..
hehehe~ layankan je lah yek..
padahal masa saya rasa perut dah ketat gila..
jeti nya elok je..cuma gelap gulita..
tak de sebiji lampu pun yang dipasang..
masa amik2 gambo kat sini rasa cam ramai org tengok plak..
padahal tak de sape pun nak tengok kitorang ni..hehe~
perasan btul..layan jek la pix kat bawah tu..
jangan muak ye!

rasa cam poyo lak wat muka mcm tu..geli2..

ape tengok2..ada hutang ke? hehe~

sudah2 la tu..
Nota kaki: Saya tengah plan nak tukar layout ni..rasanye nak kembali pada background hitam la..kalau rajin petang ni berubah ler layout nye..hehehe~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: